Friday, October 30, 2009

...my name is tie @ tiey ...

my schedule for next month is exam..exam n exam...,
NOVeMBER adalah bulan Exam buat cik tie....,

my salary for tis months also increase..for next 2 months after aku da ada locus maybe akan naik coz Mr. Robin promise me yur salary will be increase based on your performance..seriusly aku respect lelaki bertanda lahir di rambut tu sangat2..Mr. Robin adalah betul2 boss yg boleh di tabik spring..

when i'm join tis firm, the first things that i'm realize adalah i need to do all the things by myself..coz yur master will not guide you, the lawyers also not, n the stafs lagi ar..buli lagi ada la..but its small matter la, coz i manage to do that, what i need to do is ringan2kan lah mulut untuk bertanya lawyers,stafs
n others chambees dari firm lain,n also staft2 kat court..

oh yer..rekod tersohor aku sepanjang 4 bulan ni adalah aku da berjaya menjual berpuluh2 rumah..n rekod jualan paling mahal aku adalah sebuah kilang di subang jaya dengan harga 420,000.00... :P

i luv my mr senyum ketat >>>> the best name tuk him ar @ my master...dia memang mententionkan aku..nk jumpa dia punya lah susah..tapi at least dia kenyit mata kat aku bila berjumpa..arghhh boleh tak aku request tak nak dia dtg time long call aku..tapi Mus told me yg dia amat2 terharu bila mr senyum ketat dtg wktu dia long call,..

study...zzzzzzzzzzzzzz

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home