Thursday, September 10, 2009

...secangkir latte di kedai kopi...part 3

tired or happy...??

semua org punya reasons sendiri bila dah mula bekerja..bekerja sambil belajar memang memenatkan bagi aku..coz aku need time tuk cope dengan study, dengan kerja, dengan ASTRO..(idea housmate aku tambah chanel ABO ni menyebabkan aku terus ter 'glue' di skrin 4 segi tu spnjang hari)...haishhh!!!

>>> i have my own reasons when aku main-main and not take serius pada interview yg aku hadiri baru-baru ini..surat daripada penaja aku waktu belajar dulu memang merisaukan aku and ianya juga adalah satu reason y aku pergi juga ke interview tu..n another reasons bcoz of my dad..haishh...

>>> dewasa ini (ayat tiru buku teks BM ain :P); minda aku betul2 berkesan dengan gaya pemikiran Andrea..sejujurnya aku dah sebati dengan apa yg difikirkannya..kata2 dia memang berbekas di minda aku, malah aku amat mengaguminya..

>>> today..!!!!
1)mengira dan mengumpul kertas kuning (dah macam cina mati laki dah rasanya)yey claim !!!
2)singgah shah alam after ke court KL..(jauhnyer travel..siap singah2)
3)conveyancing,auction,probate n summons, BN
3)oops aku selalu jer dengar lagu ni skg ... tak mungkin kerana sayang...by ...(lupa nama penyanyi dia..

>>> gtg...warung ayam penyek menantiku + air sirap selasih...nyam..nyam...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home