Friday, June 19, 2009

...no title..

2 weeks experiences in makkah n madinah adalah penglaman yang aku tak boleh lupa sangat-sangat...memang aku rasa tenang setenang-tenangnya dan aku banyak belajar about the meaning of life..aku belajar banyak benda-benda baru n the most important things about the keikhlasan

sometimes aku terfikir yang aku banyak tak bernasib baik bila aku compare myself with others,.but Allah tu Maha Adil..apa yang perlu aku buat just bersyukur jer n terima semuanya seikhlas mungkin...

i had make so many mistakes b4 i went for umrah..

n aku ikhlas nak mintak maaf ngn semua orang for all my mistakes...as humah being aku bnyak buat salah dengan ramai orang..samada aku sengaja or tidak sengaja

n especially tu one of my frenz >>> if dia baca blog aku nih aku minta maaf ngan dia, i know yang dia akan ckp aku memang x der salah ngn dia, aku nk mintak maaf bukan atas kesalahan aku kat dia, tapi dia banyak tolong aku sebelum nih, malah selalu bagi aku advice,aku mintak maaf coz aku memang tak sempurna untuk menilai keikhlasan dia..to my frenz tuh aku mintak maaf on one of my post kat blog ni..i don't mean nk tujukan tu utk dia, aku tau dia tau tu utk dia..but i'm realy sory..

3 Comments:

Blogger dudiey said...

wah. bestla tuh kan.

tiey! post la some pictures! huhu

June 19, 2009 at 3:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

xpe2.. ak maffkn ko.. haha.. waa.. poyo gle.. ttbe enterframe..
gettin more peaceful huhh? bgus2..

June 23, 2009 at 8:55 PM  
Anonymous yot said...

lupe plk tkr ananymous tu.. hehe..

June 23, 2009 at 9:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home