Tuesday, May 26, 2009

..no title..

kelantan @ shah alam..tapi aku rasa life aku kat shah alam..tapi jiwa aku kat kelantan..

" actually all my frenz semua kat sana..baru tadi zali, arin n k.e call ajak aku lepak sama ngan dorg..ceh2 seakan2 memerli aku yang jauh nih..."

yesterday i had an appointment with doctor..tak sangka la pulak hospital is under constraction..parking susah, orang ramai..sesungguhnya aku tak suka hospital..tapi aku suka tengok org2 kat situ..pelbagai ragam..

sementara menunggu ain balik dari skolah..habiskan masa dulu jalan2 kat kota bharu..emm for me lah kay bee langsung tak bnyak berubah..sejak dari zaman skolah lagi..tapi bila try usha A&W.. terimbas plak memori lama time skolah dulu..mc D yang selalu jadi tempat kitaorg lepak dah bertukar jadi kedai kain..tempat tuisyen time skolah rendah dulu pun dah jadi tempat penghimpunan agama buddha..gulp..

tapi restoran noor sutera tu tetap ada..makanan dia off course still best lagi cam dulu..huhu..dulu hnya ada the store,hankyu jaya,pantai timur tempat kitaorg selalu lepak lepas tuisyen..haha..gila old skool tempat2 tuh..emm klinik ramli klinik yg slalu pergi time skolah rendah still ada lagi..haha..tapi bila skolah menengah dah xnak g situ..mula berlagak..trus KBMC je..huhu..

emm ada satu kedai buku yang memang femes kat sini..muda osman..tapi sekarang dah tukar nama jadi pustaka sri intan..maybe en muda osman tuh dah meninggal n anak dia yang waris kedai tuh dah nekad nk tukar nama..haha..emm lagi satu kedai gmbar fevret Medo..gmabr dia memang cantik dari dulu lagi sejak skolah2 lagi..dorg gunakan teknik editing kat komputer..tapi one of my frenz time skolah rendah dulu cakap dia guna hantu raya tuk cantikkan gambar..haha..aku iyakan jer..dia ingat aku percaya kot tapi sebenarnya mampus aku nk caya..haha

a day b4 i'm having breakfast at restoran hover..kopi dia mmg tip top la..fevret kedai tuk breakfast kat tgh2 bandar kb..suka sangat roti bakar kaya dia, telur masak separuh ngan nasi dagang..nyam2..emm ada satu gerai bodoh di bwah pasar MPKB gerai no 6..haha..tu fevret gerai tuk lunch lak..tapi tah ada lagi ke tak kedai tuh..dah lama lak tak g sana..

a day b4 tat g skolah..SM Dato'Ahmad Maher (SMDAM)..my x skool..klu dulu2 kitaorg panggil skolah kitaorg nih Sekolah Makan Duit Anak Murid = SMDAM.. sebab evryday cikgu kutip duit suh bayar itu ini..pastu selalu kena paksa beli table..warghhh...emm rasanya tak der sangat kot skolah tu berubah..coz senang jer cari makmal kimia..pencarian cikgu Suhaiza untuk my firmate sayang..nak bagi kad kawin dia..

ada stu kedai roti di tengah2 bandar kb berhampiran ngn stesen bas..klu sapa dtg kelantan g ar try roti dia..best..lagi stu roti fevret kat kedai apek cina kat area tesco..roti siput berkrim..tuh lagi nyam2..blik nih jer dah 2 kali g beli roti kat kedai tuh..huhu..

haha..emm as a summary kelantan memang syurga makanan...

p/s esok plan beli donut duren2 kat big apple..>> tapi fad ckp tak best...tapi dia try gak beli hari tuh... :P

1 Comments:

Blogger hana hashim said...

asik citer psl makan jer ko nih!!! hehehehehehehehhe

May 26, 2009 at 11:33 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home