Thursday, April 16, 2009

..what is inside my handbag..

umum mengetahui aku selalu kluar membawa beg ini...



todae i would like to share what is inside my bag

1) my red purse..
2) handset
3) camera
4) pen
5) notebook kecik
6) mascara
7) lip balm
8) dr. feel good by benefit
9) lens case >>> penting banget nih
10)kunci kereta n kunci umah n kunci firm
11)cermin mata >>> kot2 mata pedih or sakit time pakai lens
12)kipas kecik >>> dari kenduri kawin
13)pendrive >>> guna sgt tuk dgr lagu dlm keter
14)makanan ( coklat,chewing gum,asam,gula2 )>>> dekna ckp kalau lapar jer boleh cari kat dlm beg aku..ada bnyak benda boleh makan..


emmm aku decide nak stop dulu untuk menulis kat blog ni..begitu jugak aktiviti2 ym , mukabuku( lagipun kat mukabuku skg dah berlamabak pelbagai jenis kuiz yang nyata bnyak membuang masa aku)nak give my full attention to final examination gitu >>> walaupun berbunyi poyo..n maybe aku pasti akan jadi cam lalang..hahaha..

emm skrg ni aku tgh suka banget dgr lagu nih...

D'Masive- Diantara Kalian ( nak publish lirik tapi malas nak cari )

walaupun lagu tuh berbaur frust,sedih dan kesian..tapi aku enjoy..tak semua kita nak akan dapat kan kat dunia nih..maybe seseorang tuh bukan dijodohkan tuk kita..maybe pas ni klu ada jodoh kita akan jumpa lagi kan..

tiey

thursday 7.50pm..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

betul ke ko nak tinggalkan blog dan muka buku nie??? musykil aku>>> heheheh....
Good luck for ROZIANTI

April 21, 2009 at 7:56 PM  
Blogger LadyTiz said...

mek tiey ade peluang je mesti buat kuiz kat mukabuku. haha.

sila jangan percaya. haha.

April 24, 2009 at 11:50 PM  
Blogger theothersideoftiey said...

haha..mukabuku ngn aku tak boleh dipisahkan la..waaa...

April 26, 2009 at 1:56 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home