Thursday, March 5, 2009

...kau hancurkan hatiku hancurkan lagi...

part A

today ; by tis time aku tgh list kan wedding sapa yg aku kena attend..n its look like list aku makin hari makin banyak..

1) tadi intan remindkan aku lagi pasal wedding abg edi (2nd may)..jom2 effa,bayah turun kelantan walaupun in fact bayah bengang ngn bdk kelantan..
2) next week wedding aishah (11 mac)..( tapi aku da decide xnak g coz aku blik umah tis week + aku rasa x best coz dia x ajak semua orang pergi, geng kita kan ber 9 ari tu naper x nak ajak semua )..
3) sajer jer si daya cal aku just nk gtau aku pasal wedding 'mc nine' on (june)..siap suh aku g..huh x kuasa aku nak datang..lagipun sally pun xder lak gtau aku pasal abg dia nk kawin nih + aku ingt dia kawin gempak sangat,wife dia ni bla,bla,bla..>>> ada unsur2 tak pueh hati yang melapau..
4) abg yi call n told me yg cik ani tgh nk cari brg2 tuk wedding dia tis (june)..oh tidak..cousinku da nk kawin..tapi ada aku kesah..lagipun aku tak dapat attend wedding dia coz time tu aku tak der kat malaysia..yey..
5) along da nk kawin on (may) >>> dia ni anak sepupu aku..n aku merangkap mak cik dia..ceh camana dia boleh kawin dulu ni..malas lak nk balik temerloh + wedding anak baru mak ngah..tapi aku tak kenal sanagt la yg mana satu..
6) oops tadi pagi baru dpt kad kena attend wedding adik antu emmm 11 mac kot...wahahaha ni aku suka coz boleh makan free...di saat2 aku inginkan penjimatan,,
7) yati n haiza on da same date (31 mei) sory maybe aku tak dpt dtg coz aku xder kat mesia gak kot at that time..nti aku bli present siap2 bg korang..
8) anis nak tunang kot on may..hahaha..cis time aku tanya bila dia nak jadi org kg aku malu2 plak nk jawab..
9) cepat2 sapa lagi nk kawin aku nak add on lagi kat list aku..emmm setakat ni ni jer la yg aku ingt..tapi rasa cam ada yg aku tak listkan lagi la...

p/s : alhamdulillah korg semua da jumpa jodoh korang n aku doakan semua dimurahkan rezeki dan bahagia hingga ke anak cucu..amin ( emmm tapi ni tak termasuk yg no 3 )

part B

i hate on da fact that.....

zzzzzzzzzzzzz

to be continue...

coz it is already 4 am in the morning...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home