Saturday, January 10, 2009

kembali malas dengan dunia part2

(1) if anybody ask me about wat happen yesterday i wanna say tak tau n aku malas nak masuk campur..
(2) i'm realy tired to hear da words 'wei ko tau tak?'..
(3) i'm tired to make any plan and end up evrybody didn't come up and text me msg n ask ' wei sapa yg join tadi'? klu tak nak datang its ok but, can u at least support any program yg org da plan...n don't make any stupid reasons cam i had a family gathering, aku malas ar, asyik org sama jer yg dtg,aku tak ngam sgt la ngan dia,aku lagi prefer if you said yg aku tak boleh dtg,sori, n of course please do not make any reasons cam yang telah disebut di atas..
(4) aku da kembali jadi org yang tak berperasaan..cam time aku BLS arituh
(5) i'm not in a good mood evryday..

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

tadi aku kluar tuk membeli belah brg2 dapur..aku baru realize yg aku dah kehabisan bekalan makanan di rumah..n baru aku sedar yg sbnrnya harga pasaran barang2 dapur still mahal lagi..bila da duk jauh dr family nih semua bnda aku kena berkira..teringat lak bila shoping bersama parents, aku main amik jer apa2 barang n masukan dlam troli..tapi skg ni aku compare harga setiap barang yg aku amik..uish adakah aku da bertukar menjadi seorang mak cik yg kedekut..

aku baru sedar gak yang keter aku da tak rupa kereta..pelbagai sampah ada didalamnya..aku kena bertindak hari ni tuk bersihkan dia n aku pun ada plan gak tuk ke dobi membasuh segala comforter n cadar aku..n for sure aku nyer selimut..yg penting aku kena bertindak petang nih..
( begitu gak ngn blazer aku)

boleh plak dvd ni tersekat2..last2 aku merapu2 sesautu yg tak patut pada dvd nih..nasib baik bukan aku beli..bukan aku punya..n nasib baik aku da tau story line dia..bukan apa coz i read da novel n of course aku kena la tgk movie dia plak..

n aku da nekad nk buang segala benda yg tak penting dalam almari, rak buku,meja study,my room senang citer kemas rumah la..n g paling penting aku nk clearkan balik otak n minda aku dri pelbagai anasir2 politik, gimik..coz i'm already know da answer..

kembali ceria dengan dunia...tak kisah apa org nak kata lagi...
n startin today don be yurself...jadi baik pun tak best...baik jadi jahat kan...
coz biasanya dlm da real world tak da istilah baik2 nih..


>>> kembali rajin or kembali malas dengan dunia...

to be continue

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home