Tuesday, November 11, 2008

>>> end of LLB part 1

huhhhh>>>> aku rasa lega giler skg nih>>> paper da abis n its da time for u tuk enjoy>>
tapi ni blum end of LLB lagi...arghhh ada CTA lagi...aku baru plan pelbagai activiti menarik tuk berdimba2...LLB>> aku learn a lot of things dalam program setaun bersama UiTM ni>> warghhh>> aku sebenarnya da 7 taun kat UiTM nih..lamanyer>>> nih la yg dinamakan UiTM dihatiku...

aku pelik la ngn ym ni dari tadi lagi aku dapat msg dari system>> berminat pulak dia nak chat ngan aku>>nk jer aku reply tapi tak le hhehe...

em aku da set up kan program2 aku spanjang minggu ni after final>>
1) karaoke>> maybe tonite
2) makan2 kat tempat ekslusif>>> huhuhu>>cam ada duit jer
3) rock climbing kt sc 13>>> esok confirm
4) g libry pulangkan buku
5) tidor yg sebanayak-banyaknyer>> topup yg lama2>>>tadi da topup sikit
6) cari mana USB sony camera aku
7) g muara makan kat sana+++ makan sushi
8) blik umah kat kelantan..yey!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home