Saturday, September 20, 2008

...kenapa lelaki2 ini begitu????....

...kenapa lelaki2 ini begitu????....hahaha..tis is my new status msg kat ym...tis words carry out many different meanings...its depends on how u intepret tis words..tapi bagi aku..tis is only mean one thing...hahaha..em maybe tis is da answer y i'm still single till now....hahaha..

..tapi caption tu aku letak lepas bersembang ngn sorg kwan aku tadi..aku ada seorang kawan yang baru jer tadi cerita kat aku pasal msalah cinta dia..biasalah klu perempuan if lelaki treat dia baik punyer..pasti akan rasa..." em lelaki tu suka kat aku ker?..dia da ada awek ke? kenapa dia baik ngn aku?" but bagi aku >>>hahaha based on my advice kat kwn aku tu la..tat boy baik ngn dia xsemestinya dia suka,maybe dia senang communicate ngn ko ke..tapi aku bimbang klu kwn aku ni syok sendiri..em aku advice dia tnya jer lelaki tu..tapi klu lelaki tu bg jwpan +'ve xper, tapi klu tidak camana?..tapi klu kita x mencuba kita xtau jugak kan..apa yg bakal terjadi.."

hahaha..so i have no answer for tis problem?

for da conclusion aku bagi 2 advice tuk kwn aku

1) aku suruh dia dgr lagu JANGAN BILANG TIDAK by raffie ahmad ngan ayushita..mana tau ada jodoh dia nnti ngn bdk tu...

2) nah amik hati dia ni...makan after bukak poser nnti


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home