Friday, January 9, 2009

kembali malas dengan dunia

i need someone tuk sedarkan aku balik tentang hakikat sebenar dunia nih..
sebetulnya aku da kembali malas dengan dunia..
aku da kembali malas tuk belajar lagi..
aku da kembali malas tuk evrything coz aku rasa cam aku ni useless..


>>> sori en arin coz saya curik satu keping gmbar di fb kamu>>>

i need to go out..i need to keluar daripada pemikiran merepek aku skg..

emmm aku da malas nk fikir dulu dulu...dulu aku ada Wan yg boleh aku call bila aku stress, tapi sejak Wan da takder aku pun xder tempat lagi nk mengadu..dulu2 boleh gak aku terpikir nak blik temerloh,tapi bila balik pun Wan bukan ada..then bila msuk jer umah Wan dulu2 boleh gak aku terus ke bilik dia..tapi skg mak ngah pun da tak duduk umah tuh..wan pun da takder..klu raya pun da tak best sgt..tetiba aku terinag balik kat wan bila tadi aku baru terbaca balik my blog kat fs..aku tulis saat aku kehilangan wan..tis yer genap 2 taun Wan pergi..al fatihah

tis time mmg aku nak post kan citer2 sedih :(

1) try not to compare me with anybody aku geram sgt2..

2) aku tak tau aku patut eppy or tidak...smlm aku da rasa cam realease all da tention dan beban yg aku simpan selama nih..tapi, aku mmg nmpak cam main2 walaupun hakikatnya aku serius dengan semua tuh n da most important things ialah naper aku takut tuk tanya balik pasal smlm..

to be continue...

mybe aku smbung pas ni...






















>>>> en arin sori saya curik satu gmbar awak kat fb...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home