Saturday, December 20, 2008

another 8 days left

8days>>cam rasa kejap jer..cam rasa lama jer..tapi aku tak sabar gak nak start kelas nih..da tepu dgn percutian percuma aku di rumah ni..
.....................................................

aku baru lepas habis menonton di saluran berbayar malaysia>>aku sbnrnya lbih suka ngn saluran tv kerajaan tapi disebabkan hari ini aku terpaksa
mawi selamat di ijab kabulkan>> apa tah tv malaysia nih tak habis2 menyiarkan bnda2 yg tak sepatutnya>> akad nikah mawi pun di siarkan secara langsung selama 2 jam dan ditambah pula b4 tis rentetan mawi dan ekin ke kursus kawin dan wat test HIV>>> huh..tapi aku tetap menonton coz ada di kalangan anggota kluarga aku adalah kipas susah mati si mawi
.....................................................
redha n truskan struggle for nxt semester>> kata2 hikmat dri kwn2 aku tuk aku>>thx coz di kala aku kosong nih korg slalu jer wat aku eppy balik>>ni wat kangen ngn korang nih>>>

petikan sms dri kwn ku si A semalam>>> takper tiey next sem kita struggle n lupakn si ***** tu...haha boleh plak time aku sedih2 dia msukkan nama tu..

then bila aku fikir2 balik..btul gak >> jgn buat diri ko hnyut lagi>>dia tu mmg baik ngn smua org>>jgn layan sangat perasaan ko tuh>> be yurself>> ko tentu boleh n trus maju..cekap dan amanah>>>cam motto pdrm lak...huhu

...................................................
em i need to study hard n struggle >> coz i only have one semester to go>>

to be continue

tiey :P

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home