Thursday, November 13, 2008

>>>pelik

apa yg da jadi kat aku skg nih>>???

aku dah mengalami sindrom2 pelik, bukan sahaja pada diri aku malah pada gadget2 yang aku ada>>em aku heran kenapa m-mobile ni cam da black list kan aku>> aku skg tidak mmapu lagi utk membeli kredit dihujunng jari>>wargghhhh>>baru tadi aku cuba membuka website m-mobile tapi aku da direject dengan hebatnyer>>naper

2nd sindrom>> selera aku boleh berubah dengan cepatnyer>>aku boleh decide tuk mkn apa sahaja dalam tempoh yg kejap...huhuhu dan hasilnya aku da berjaya menaikkan berat badan aku sebanyak 2 kilo

3rd sindrom>> aku da rasa mlas nak amik pusing pasal smua perkara..aku rasa aku cam da hidup kat dunia aku sndiri jer..waaa aku tak tau apa da jadi ngn aku nih..plzzzz

to be continue...tetiba dekna msg aku ajak kluar...

tiey :p

1 Comments:

Blogger LadyTiz said...

kau rindu kat seseorang ke? hahahaa...

Hint: kwn aku yang ada waja tuh..

November 14, 2008 at 4:55 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home