Friday, April 10, 2009

..baju kurung cotton..

..last night i had a conversation with one of my frenz..

emmm what da 1st word come out from his mind when he see a girl wearing baju kurung kain cotton?

n as usual btul la apa yang aku fikir

his answer : suke la..tu pendapat aku la..aku prefer yg camtu..psl aku suke bini aku pakai camtu..

emmm jawapan dia sama cam jwpan yg abang aku bagi kat aku then aku mula terfikir- fikr kenapa eh lelaki suka perempuan pakai baju kurung kain cotton..??? emm wat u think??

tapi my mum dari dulu lagi x benarkan kitaorg adik beradik tempah bju kurung kain cotton..murah katanya..n kerap kali direject idea aku tuk membeli kain itu..( maybe my mum dah di kelantanism kan pemikiran dia..after 30 years duk kat kelantan..haish )..tapi aku bercanggah pendapat ngn my mum, aku suka,bagi aku kurung cotton nampak mulus n tulus apatah lagi bila baju itu di gayakan..nmpak cam bdk sekolah..tapi aku tak pernah beli n tempah sendiri semua baju2 kurung aku..semuanya dicontrol sepenuhnya oleh mak aku..semalam waktu tgh mencari2 baju,aku terjumpa di bahagian bawah sekali almari baju aku sepasang baju kurung kain cotton..( emm aku amik masa tuk berfikir bila plak aku ada baju nih..n aku baru teringat kak su bagi aku baju tuh b4 aku further LLB)..

then aku decide tuk pakai baju tuh hari ni..n aku sebenarnya aku disupport ngn kata2 my frenz yang di atas tadi:

"klu cik tiey nak pakai baju tuh esok..jgn lupe..matchingkan dgn tudung tu plus kasut sekali dan pakai bedak byk2"

n today aku pakai baju tuh

2 Comments:

Blogger LadyTiz said...

aku pun nk tempah baju kurung kain cotton la jgk.. :))

April 10, 2009 at 8:00 PM  
Blogger aimiee said...

best ape baju kurung cotton. =D aimi belambak...sebab dia tak panas and FREE buat gaya bebas...hahah~

April 12, 2009 at 8:04 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home