Friday, May 22, 2009

..bila DAS buat hal...

DAS xpernah buat hal b4 tis n DAS mmg jadi pendamping setia aku kat UiTM nih..tapi coz of aku cuai sgt DAS tetiba meragam ngan aku..actually aku lupa tuk tutup lampu dia selama 2 hari..n coz of that bateri dia kong,,blik jer dari trip aku nk packed letak brg siap2 dlm keter..tapi bila alarm keter not function, i thought maybe something wrong happened to DAS..then guna jer kunci tuk bukak dia..emm sah mmg xleh start n bila di check sah..tak tutup lampu DAS...patutla dia meragam..waaa

n the whole night aku nangis,sapa nk tolong aku,mana nak cri jumper,apa nk ckp kat PApa esok pagi,nk kena beli bateri baru ke..>>> n the whole night gak la my housemates cuba tenangkan aku..Fara lagi la kjap2 t jgn la nangis...

tapi esoknya semua da setel,,ada yg sudi tolong aku sapa lagi klu bukan my BFF hehe..thx tau...n bateri DAS da dpt di recharge kembali n aku selamat sampai ke KB..

1 Comments:

Blogger diniewinie :) said...

tiey~
BFF tu sgt baik sey~
ingat!
if dia susah jgn x tolong pulak..
:'P

May 24, 2009 at 12:46 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home