Wednesday, June 3, 2009

..orkes sakit hati..

can't wait for tomorrow..

gambar-gambar akan di update later..

to do list today :

1) reject call dari shah..haha..seperti biasa..
2) packing n repacking..
3) balik kg ~ tanah merah..
4) g rumah azita ~ hantar hadiah
5) g umah yati ~ akhirnya yati jadi warga kb ~ welcome to kb ~ hntar hadiah
6) call key ra n klu sempat g hospital
7) interview ~ kartika & co

~ p/s

kepada sorg kawan..klu nak mengata or nk komplen ke apa2,sila pilih org yang jujur..pastikan org tuh x spread kan crita-crita tu kat semua orang..don't take semua benda serius sangat n don't be like org jakun ke or rg yg poyo ke, plz jgn sempitkan yur mind yang if ada org baik ngn ko jer confirm syok kat kau..x semestinya org yang rapat dengan ko megharapkan cinta ke apa..i have so many frenzs yang x berfikiran sempit cam tuh..n kitaorg get along 2gether sampai skg..lelaki n pompuan boleh jadi kwn baik apa..gedik2 tuh biasa la bila berkawan kan..
so sory..thx for da poyoless frenzship kita..i'm thinking to reject you from my frenz list..

eppy2 life..
go go jacky..

tiey...

5 Comments:

Blogger diniewinie :) said...

tiey~
jgn lupe tauu!
aku suruh ko doa~
hehehe..
1. bahagia dgn ehsan
2. pass semua paper
3. dapat kerja best
4. jadi kaya
hahaha..keduniaan jek semuanya.
tambah lagi satu.
aku berjaya di dunia n akhirat..
chewahh!
:'P

June 3, 2009 at 10:16 AM  
Blogger dudiey said...

tiey! aku pun sama. doakan aku pass seme paper. haha. aku pon nk kaya gak. lagi kaya dari dni winie ok!

tiey. jgn lupa telekung bawak 20 pasang!

June 3, 2009 at 1:55 PM  
Blogger LadyTiz said...

aku nak jugak...

1. result cemerlang
2. dapat interview AG
3. jodoh yg baik
4. kesihatan yg baik
5. kuatkan iman

mekasih tiey... hanya Allah mampu membalas kebaikkan mu.

molek deh gi di nun. jgn nakal2 usha mamat arab. :)

June 3, 2009 at 10:42 PM  
Blogger theothersideoftiey said...

to dinie winiey..
to dudie..
to tyrexx..

insya allah aku doakan korg..emm aku takkan lupa korg la..kwn2 aku..aku doakan semua kita dapat konvo sesama nnti,result semua clear..jodoh tu yang penting..dapat yg baik2..>> klu boleh xnak la cam kuiz kat mukabuku tuh..

tirah caiyok tuk interview ag..amin

dudie aku bwk 4 pasang jer la..haha..nnti ingt plan chmbering kita tuh..jgn g dulu interview,,.. tngu aku balik tau..

diniey winiey..nnti kita jumpa lagi time dlsa..amin

sayang korang semua...

June 4, 2009 at 12:20 AM  
Blogger diniewinie :) said...

kenapa dud nak kaya dr dni..?
mana boleh seyy..
hahaha~
kt kaya sama2..
:'D

June 12, 2009 at 10:45 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home