Monday, June 29, 2009

..update lagi..

dah lama x cek post2 lama kat blog ni..aku jumpa satu comment di entri lama..

Anonymous said...

" jgn suke mntk satu peluang patah balik masa.. mntk satu peluang utk masa dpn yg lebey baik.. changing the past doesn't necessarily brings u 2 better future.. watever being written in the past in the best gives that u should ever appreciate and learn from.."

May 12, 2009 9:55 AM


memang betul2 terkesan kat diri aku..i'm pray for masa depan yang lebih baik..diperteguhkan iman tanpa mencipta titik hitam baru dalam hati..within this 25 hours aku dah update bnyak entri kat blog nih..

jiwa ala-ala Arab dah makin terkesan kat mind aku skg nih..pastu tetiba lak aku banyak terjumpa dengan pelbagai org yang ada kaitan ngan tanah arab..transformer pun tetiba boleh plak kat padang pasir..kak chemah dapat offer jadi chef kat Arab then da fly ke sana Februari hari tuh..housmate Tasha plak budak Universiti al Azhar..Robin told me negara-negara Arab..

p/s : congratulation to suhaimi coz bertunang 25 july nih..tapi nak dtg turun KK tuh xdapat la..melainkan tetiba boss hntar kijer sana ke..emmm tat girl memang beruntung coz kenal ngn suhaimi yg baik hati nih..cam baru jer lagi last yer jumpa suhaimi and citer pasal ni..thniah coz ko make yur decision and hargai tat girl..bagus2..so pray for me lah ek pas ni..hope kisah aku tuh jadi nyata..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home