Monday, June 29, 2009

..thx q..

mals nak upload pictures..lagipun my laptop cam bermasalah jer rite now..nk upload pictures pun dah take time..pictures mybe akn diupload tapi next2 time..

new target in my life..
1) complete my chambering >>> oopss but Robin told me yg this should not be my target..

2) complete my DLSA >>> Robin also told me the same

3) JODOH >>> haha..yang ni Robin tak komen langsung dia senyum jer..

so dah masa nyer kot aku kena fikir pasal JODOH..i believe yang semua org dah di tetapkan jodoh dia masing2..aiyoo i'm 25 years old tis year..its not wrong to talk about marriage..cuma bagi aku biarlah jodoh tuh skg dtg ngn sendiri nya..if ada jodoh Allah dah tetapkan ngn someone so jauh or dekat nnti akan jumpa juga..

>>>> " aku terlanjur cinta kepadamu..apa salah dan kurang ku padamu.."

p/s thx u very much to :

Robin,( sy begitu kagum ngn kamu )
Ustaz,( coz sangat baik hati )
Wan Anwar ( walaupun by phone jer kamu memang banyak bantu saya sgt2),
ann & tasha ( kasik tumpang umah ),
daya ( kasik tumpang umah gak ),
dudi ( slalu teman kitaorg interview, nnti 31 July time gaji kita jumpa lagi ) , arin ( slalu tnya tiey kot kat mana..),
k.e , abg gha , dayah , dekna
fad ( thx for yur advice )
mama,papa,ain
my kakak ( thx for da advice n for da free vacation semalam ke penang n arau )

>>> to my frenzs yang tak sempat jumpa..maybe aku dtg wrong time,semua plak tgh bz time tuh..ada buahtangan tuk korang dri makkah,,sori gak pada yg aku ada jumpa tapi lupa nak bagi..

>>> arin,k.e n zali hishh aku tak merajuk la..asyik ckp aku merajuk jer korng nih..nnati kita jumpa tau..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home