Thursday, September 3, 2009

...secangkir latte di kedai kopi...part 2

bosan bila dilanda demam yg teruk cam gini...sesungguhnya aku selalu demam bila aku balik jer dari percutian singkat di rumah..

(baru 2 bulan jer aku tak balik, keadaan KB dah jauh berubah..jalan2 yang 2 ways dah ditukar jadi one way..heran aku..mungkin "Uncle-Uncle" lama yang mentadbir bandar KB dah bersara dan digantikan oleh org2 muda yang lagi hebat..terus menukar struktur bandar KB segempak-gempaknya)

(p/s : aku amuk giler dengan seorang hamba Allah yang mengatakan bahawa KB sekarang ibarat Perlis 20tahun dulu...>>emm bodoh dan x berasas langsung statement itu)

8.45 pagi tadi dengan malasnya aku gagahkan diri gak ke tempat kijer..bermalas-malasan adalah menggambarkan mood aku sekarang nie..sedangkan chambie2 lain bergumbira keluar dari firm ni..ke court, ke auction sale..aku disini terpaku mengadap skrin 4 segi old skool di hadapanku..

sesungguhnya aku bosan dan tak bermood sebab aku demam

to do list :
1)cari hadiah tuk 2nd Family Day @ 2nd hari raya...
2)today bukak puasa time@ secret receipt
3)bukak poser gath tis saturday...
4)TEST Usul Fiqh...

>>>> one story part 2 kena tangguh dulu coz aku tak bermood skg...

1 Comments:

Blogger diniewinie :) said...

usul fikh?
tidakkkkk~
nak tahu.
smlm dni nak start stdy usul fikh.
tp.,
buku tinggal kat office!!
arghhhhh!!!
tensen3
so mlm ni baru leh start..
leh ke nak abeskn usul fikh in 1 day?
bukan 1 day..
tp 1 night..
tidakk tidakkkk!!

September 4, 2009 at 7:04 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home