Saturday, October 10, 2009

..ku katakan dengan indah...

when somebody requested this song to u..

Week...I have been crying and crying for weeks..I ask about when I can barely speak..Barely eat..On my knees

But that's the moment you came to me..I don't know what your love has done to me
I think i'm invincible you see..Through to me..I used to be

You changed my whole life..Don't know what your doing to me with your love..I'm feeling all superhuman..You did this to me..Superhuman all day with me..They cant stop me here with you...Superhuman...


"because of tis song; i learned something..n i know yang..

"he's just not that into u.."( movie nie sebenarnya dah berulang kali ditayangkan dalam flight Sri Lankan Air.sewaktu perjalanan aku ke Tanah Suci..waktu perjalanan pulang pun..then aku redha dengan segala ketentuanNya..)

"jodoh dan pertemuan di tangan tuhan..n after mengenali diri aku seadanya di Tanah Suci..aku redha dengan semua ketentuan Allah..Allah dah menentukan siapa yang berhak tuk aku..cuma masa dan ketikanya jer belum tiba..dan ketika itulah aku ajukan pemohonan maaf tuknya..dan moga2 kita semua happy.."

"mengunjungi Jabar Rahmah buat aku sedar tentang kebesaran Allah..tempat makbul doa tuk jodoh katanya..dan ada mitos mengatakan kalau kita menulis nama di batu di atas Jabar Rahmah insyaAllah akan ada jodoh dengan orang yang dikehendaki..tapi Ustaz dah remind berkali2 jgn percaya..semua tuh karut.."

"bercerita mengenai lagu diatas..seseorng menyuruh aku mendengar lagu tuh dan membuatkan aku percaya ..waktu tuh aku memang x boleh nak deny semua apa yang aku rasa.. n aku pernah bagi lagu nih pada seorang teman..if dia masih simpan lagu nih la..tis song wktu aku bagi tuh memang ditujukan tuk dia..

Kukatakan dengan indah..Dengan terbuka..Hatiku hampa..Sepertinya luka..Menghampirinya
Kau beri rasa..Yang berbeda...Mungkin kusalah..Mengartikannya..Yang kurasa cinta

Tetapi hatiku..Selalu meninggikanmu...Terlalu meninggikanmu..Selalu meninggikanmu

Kau hancurkan hatiku..Hancurkan lagi..Kau hancurkan hatiku..Tuk melihatmu..Kau terangi jiwaku..Kau redupkan lagi...Kau hancurkan hatiku..Tuk melihatmu

Membuatku terjatuh..Dan terjatuh lagi..Membuatku merasakan...Yang tlah terjadi
Semua yang terbaik...Dan terlewati..Semua yang terhenti..Tanpa kuakhiri


"semua yang terjadi adalah ketentuan dari Allah..dan Allah lah yang berhak menentukan segalanya..segala yang terjadi ada hikmahnya..dan aku Redha....n syukur Alhamdulillah aku dah belajar mengenali diriku seadanya sekarang.."

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home