Monday, September 14, 2009

..kawin la kalau da sampai seru..

107 year old want 23rd hubby...

my 1st impression...giler gatal..rentikan la To Wook..aku yang muda nih pun tak sampai seru lagi nak kawin..calon pun xder..
tapi tok wok cakap "tokwok taknak yang handsome macam perdana menteri kita.."

for yur information..22nd hubby Tok wok baru berumur 35tahun..camana Tok Wok boleh ngorat nih..dapat anak muda tuh..yg nyata anak muda tuh boleh dianggap seperti cicit tok wok bukan sekadar cucu..bagi aku Tok Wok memang dah mendalami ilmu No 33....



i'm single jer tok wok..tak penah berkapel dengan seriusnya..xpernah kawin..xpernah ada rekod 22 suami macam tok wok..walaupun begitu salah ke saya being single..takkan saya nak tangkap muat jer,,..saya nak kena suka orang sedalam-dalamnya ke..ada ke orang yang gembira tiap kali saya cuba menghubungi dia..kekadang saya terfikir adakah saya perlu :-

1)bertemu rujuk dengan tok wok mendalami ilmu no33..
2)bertemu Andrea dan mengaduh nasib bersamanya..
3)mandi 7 jenis bunga di jambatan sepi pada tanggal 15haribulan purnama..



4)duduk di tepi2 jalan dan bersiul bila terlihat kalibat lelaki
5)on CINTA dekat handphone
6)berdaftar dengan mana-mana agensi cari jodoh di intenet,

ajal dan jodoh tu semuanya di tangan tuhan,,tak jumpa lagi la tuh jodohnya,,..but saya percaya yang Allah dah menetapkan saya dengan seseorang cuma siapa dan masa jer belum diketahui..bila berbicara soal jodoh nih memang sangat2 lah rumit..

walaupun Tok wok dah kawin 22 kali, tapi saya tak tau plak dan tertanya-tanya adakah Tok Wok pernah menemui cinta sejati..??? apa guna bilangan yang banyak jika anak-anak, cucu, cicit tok wok tetap tidak pernah cinta dengan Tok wok...kan...

2 Comments:

Blogger diniewinie :) said...

siapa kah dia?

September 16, 2009 at 8:57 PM  
Anonymous missvios said...

ii tiey..:)
aku nk komen sal jodoh..
mu akan rs sdri biler 'dia' tu btl2 jodoh mu. akan kuat lg if mu maye solat istiqarah.

xperlu jd seseorg hy tuk sama dgn yg lain. be urself bebeh.. cinta akan dtg sdri. xperlu paksa. xperlu tgu.
cume lambat atau cepat.. tu jew..

September 27, 2009 at 6:08 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home