Friday, September 11, 2009

..sepetang di warung ayam penyek..

brupppp..kenyang,,..ayam penyek memang best...di sini aku berbesar hati dan berlapang dada nak promote kedai ayam penyek yang kini jadi fevret aku..

jatuh cinta pertama..dimulai dengan ucapan maaaf dengan segala salah silap saya..aku heran..rupanya lelaki indonesia sopan itu meminta maaf kerana kurang layanannya untuk kami di restoran tuh..

jatuh cinta kedua..( menurut kata kawan aku, aku rasa kita cam tengah berlakon ayat-ayat cinta..bila lelaki indonesia sopan itu, memuji kami yang jujur..bila tauke ayam penyek tuh dah tersalah kira bil kami).."alhamdulillah, ada lagi manusia yang jujur di muka bumi ini..terima kasih ya"...

jatuh cinta ketiga..( senyuman lelaki indonesia sopan itu )...

hahaha..ayam penyek memang best ar...jom ramai2 memenuhi restoran ini..seakan berada di Indonesia

next week : next stop restoran Arab...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home