Wednesday, January 30, 2013

2013 lembaran baru

kembali menulis setelah sekian lama aku x menulis..last post pada 28 Februari 2012..perghhh almost a year. the truth is,..aku da lupa aku nyer pasword and username blog ni,godek nyer goder guna lappy nih last-last dapat jgak trace password...hehe sedikit update pasal aku : a) im still single...hooyayy tahun nih dah masuk 29 tahun,,,bab kata Iem Zara lagi 60 hari untuk ke detik itu... b) nak sodih ker tak mau sedih..prinsip sekrang adalah ada aku kesah..terkala kawan2 semuanya dah berdua malah ada yang bertiga..tp aku still happy and layankan kehidupan terengganu ku ini c) hooyayyy..saya tak ada kawan di sini..hidup berdindingkan dinding 4 segi..berpejabat berdindingkan dinding 4 segi..hmmmm lalalala...try to enjoy yur life... d) macamana saya di Terengganu..Rule No 1..never trust a police officer.. e) saya mula kenal mcmana nak kenal orang kat sini..ooo ko baik ngan aku ada sebab eh..ceh..7 keturunan aku nak sumpah keturunan ko.. f) skg sy rs hati sedang bunga2..walaupun sedikit gusar sebab sy tahu dia x akan tuk saya,,,rs nak let go jer hati nih.. kun fayakun k tie...klu dah jodoh x kemana la..sure.. g) adakah akan kena transfer lagi....ohhh tidak... to be continue,,,,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

opss siapa?hehehe

April 5, 2017 at 11:07 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home