Sunday, January 30, 2011

..aku hangin..

pagi jumaat itu( baru-baru ini )aku sgt hangin..
aku teringin sekali nak mengutuk seseorang perempuan disini..

ciri-ciri am
1) berpakaian warna penguin ( maksudku berpakaian hitam putih )
2) kerja dia masuk membuat pemohonan di depan pegawai
3) wakil kepada pihak yang bertelingkah

perempuan ini namanya adalah ( alamak aku lupa ) bila ku ingat balik akan aku letak juga nama dia..perempuan itu bertudung, pakai spek, dan mukanya akan ku ingat sampai sekarang..

hello perempuan, aku tahu ko tunggu lama kat luar, ko tunggu nak jumpa aku kat dalam, tp ko rasa aku tengah berdimba-dimba ker kat dalam tu perempuan, aku tgh buat kerja oke !!,.ko ada nampak aku keluar bilik x perempuan daripada masa aku mula kerja,x ada kan, aku teruskan jer sebab aku kesiankan korang yang menunggu di lluar,,sebab aku dulu pun berasal daripada kalangan korng-korng juga..aku tak makan, tak minum, ko perempuan boleh sound aku, lepas nih memang aku berdendam 7 keturunan dengan ko perempuan..

dan sebab ko jugak perempuan aku mencarut menulis blog nih..aku benci perempuan tuh..lepas nih aku nk cari gmbar dia kat fb, dan upload besar2 kat sini, supaya senang aku nak ingat ko perempuan..

huh..

1 Comments:

Blogger faerl said...

wahhhhhhh hangin nyee....pe nama dia...nnt kl dia google nama dia blh la dia tau...yg dia famous kat blog ko hahhahaha .....

January 30, 2011 at 10:06 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home