Tuesday, February 28, 2012

cerita dongeng v cerita sedih

sedihhhhhh....

i'm not in a good mode today..prosedure court kekadang buat aku sgt2 stress..

lupakan seketika soal court..meh kiter borak mengenai perasaan aku saat ini..

Q : apa yang terjadi pada dirimu ?
Q : apa yang terjadi pada cintamu ?

2012 bulan 4 genap 28 tahun..aku x la takut sangat dengan umur nih..aku rs benda itu biasa sajer,,tp aku stress bila ada yang katakan umur 28 tahun nih andalusia..siot jer..mcm nak cili2 jer mulut dia.. [ mode : ambik cili, cili mulut ]

ada satu cinta, tp takut untuk menjadikan cinta itu satu kenyataan..

walau cinta tak selayak cinta artis yang boleh dibuat satu dvd dan di buat bahagian 1 dan 2

ok repekan lagi...

jom borak movie ...

tie

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home