Wednesday, May 19, 2010

..ruang rindu di dunia fatamorgana..

last week i had conversation with one mak cik..and that mak cik asked me about my boyfriend..i told her that i don't have boyfriend..she asked me, how about the special one..my answer is still same, i dont't have..

truly, saya dah ditanya soalan tuh oleh setiap orang..jawapan nyer tetap sama, saya tak ada sesiapa dari dulu hinggalah sekarang..tak bermakna saya nak jadi Andartu dan tipulah kalau saya kata saya tak berhasrat nak kawin..mmmmmm

kahwin bukanlah mudah..kita perlu hidup dengan orang tu sepanjang hayat..bagi saya biarlah kawin itu seperti long call..hanya sekali seumur hidup..kesusahan demi menghabiskan zaman bergelar pelatih dalam kamar hinggalah long call menjadi penat lelah yang tebayar..itulah kahwin..sebabnya long call hanya sekali tetapi hasilnya dinikmati sampai mati..

to tat mak cik...saya taklah mencari seseorang yang badannya berketak-ketak..
saya tak la memilih yang kaya raya..saya tak lah memilih rupa...

tapi yang penting adalah kesesuaian dan kesediaan untuk orang itu menerima saya apa adanya, kerana saya akui saya tidaklah individu yang lengkap..cukuplah saya berjumpa jodoh dengan individu yang boleh membimbing saya ke arah keagamaan, menjadi pelindung saya dan yang penting menghormati keluarga saya..

p/s tapi saya nak masukkan mr monday dalam wish list saya...walaupun saya akui kita tetap akan menjadi seperti ruang rindu di dunia fatamorgana..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

masukkan i sekali dlm whishlist u ye ;)

May 20, 2010 at 1:40 PM  
Blogger theothersideoftiey said...

siapakah gerangan kamu yer..

mcmana saya nak masukkan nie..sy nak ketegorikan kamu dalam apa ??

May 20, 2010 at 11:30 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home